Borta bra men hemma bäst tycker jag....

Sitter här hemma i stan med en kopp kaffe jämte mig. Mmmmm en kopp kaffe bryggt på "svenskt" vis. Det är livskvalitet för mig det!
 
Har inte fått så mycket uppdatering om stallet när jag varit iväg. Dock vet jag att hästarna är friska och glada. Locantus fick massage av Sofie Eijefur innan jag åkte på semester. Hon tyckte att han hade en jämn och fin muskulatur. Dock lite stel i bogpartiet på ena sidan, vilket kommer från en vrickning Locantus gjort sig i våras.
 
Under tiden jag varit borta har Locantus skrittats långt på hårt underlag, tränats i övergångar melllan skritt och trav. Manne och Izno har vilat för det mesta och det tycker jag dom har varit väl förtjänta av.
 

I helgen åker vi till Glommen och tävlar. Manne och Izno får följa med dit, helgen efter det åker Locantus och Izno till Gislaved fredag. Sen följer tävlingar i Tingsryd och Eksjö!
 
Späääääännade och sååååååå kul!
 
Keep in toutch som jag säger...nu ska jag dricka upp kaffet för att sedan åka till mitt MEKKA...stallet=)=)
 
Ha en bra dag Caaaaarpe diem!!!!
 
Kram Fia
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0