Ibland är det svårt att hålla sig till planen.

Ja det är nog dagens sanning. Man kan vilja mycket men sen finns det ju faktorer som bromsar upp en vare sig man vill eller inte! Jag skulle fara till ridhuset igår kväll, men stormen Emil gjorde att jag fick stanna hemma.


Först var jag riktigt sur, för jag hade gått hela dagen och längtat efter att rida inomhus....taggat till mig helt enkelt. Kvällen slutade med att jag åkte och tittade på en unghäst tillsammans med min far för att sedan avnjuta en omelett som min FANTASTISKA far "skapat" ihop, MUMMA=)!

Det händer lite skoj nu i stall vipwins...det är grejer på G=)! Mer om det senare.

Idag SKA JAG ÅKA TILL RIDHUSET FÖR DET MÅSTE SLUTA BLÅSA SÅ FÖRFÄRLIGT!!! Ha en töppada;)

Kramar fia




Det är därför hästar är så kul, man blir aldrig full lärd;) visst!!!!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0