Liten uppdatering om dagen

Idag är Ida i stallet och fixar och grejar under dagen. Direkt efter jobbet ska jag hem och rida. Jag ska rida ut Izno och rida Mani♥ på banan en runda och Locantus ska tömköras. VARIATION av övningar, underlag och form är EN STOR DEL AV HÄSTENS HÅLLBARHET GLÖM ALDRIG DET!!!



Ikväll ska vi in till la stada. kan vara kul med att ha lite sociala vinster så här på en Fredagskväll=).


Imorgon ska jag städa stallet och annonsera ut resten av mina hästsaker på blocket. Och sen blir det trimma,rida ut och gymma.....en helt vanlig lördag för mig alltså.

Ha en goer freda´hörrni!!! KRAMAR Fia


Vipwins Al Capone(kallas Allan) E: Camaro M U: Licala

Jonna. L:s blivande stjärna=)!


Jonna.L och Ramses förra året


Sandra och hennes fina Legende


Sandra igen ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0