Dåligt samvete.....

Idag hade jag(Fia) dåligt samvete när jag gick till jobbet. Jag har ont i halsen och har vaknat av det till och från inatt. Jag hade dåligt samvete för att jag går dit och ev.smittar ner jobbakompisar...

Efter två timmar sa en arbetskamrat till mig att hon tyckte jag skulle gå hem... Då gjorde jag det, och fick dåligt samvete för att jag just GICK HEM. Hur ska de klara sig utan mig?(Jag vet att dom gör det men ändå).


Nu sitter jag hemma och väntar på att Ida ska dyka upp med en film. Har köpt godis och huvudvärkstabletter och halstabletter som jag frossar i by the moment.

Passade också på att köpa mig en inredningtidning....tänkte drömma mig bort...tänka på hur jag skulle vilja ha det hemma. Sandra är i värsta inredningtakterna just nu, det kan man vara om man inte lägger varenda peng och pinal på hästarna.


I eftermiddag kommer Coffe! Yeeeeees!!! Jag får lov att va sjuk, ta det lugnt och tycka lite synd om mig själv...för Coffe fixar! GOA GOA Coffe!! Hästarna får en lugn runda var idag, Izno enbart skritt. Imon om jag e på G ska hästarna ridas ut lite ordentligt. Och kommer stormen som det lovats lastar jag in hästarna i lasbilen och drar till JFK.....Inget kan stoppa mig nu å hör sen!

Nu ska jag softa ner i soffan. Ha en schmuuutt(så roligt ord haha) dag! KRAMAR

ps. Jag fick en pannlampa(en mycket fin sådan) på posten idag. Utan avsändare...undra vem det kan va?=)




Naturgodis....looooveli!!!!!MMMMMM......



Å så lite grönt te...mm



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0