Tävlingar i Munka-Ljungby =D

Jag (Ida) sitter & myser i lastbilen, regnet öser ner & jag funderar på om inte solen skulle titta fram snart =). Trots jättedåligt väder håller sig banan bra här och jag måste säga att det är en mycket trevlig tävlingsplats och mycket trevliga tillmötesgående människor här. Hit ska vi definitivt åka igen =). Fem starter har vi gjort idag och två pris har vi fått och et är verkligen jättebra!!


Jag tävlade Binis för första gången och jag måste säga att jag var SKITNERVÖS!!! Fattar inte riktigt varför jag ojjar mig så mycket men jag själv bringar en enorm prestationsångest :P , som tur är så gick det bra ändå, Binis är en väldigt snäll häst som ställer upp i ALLA lägen och är oerhört cool. Tittar inte på nåt & hoppar riktigt BRA!


Trots en stooor röra på framridningen höll hon sig koncentrerad på vad jag bad om.


För lilla Fia har det gått jättebra, trots att både Locantus & Manne är lite laddade har Fia gjort MYCKET bra ritter. Stolt är jag över min tvilling <3


Nu är det tre dagar kvar på denna tävlingen så fler starter kommer det att bli.

Ps. Fia var i Frosta förra helgen och fick då fina placeringar där med =) Ds

Trevlig helg alla!!!

Kraam Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0