Man blir ju aldrig klar!!!

Idag skulle jag upp och fixa lite snabbt i stallet.Millan kom och vi hade bestämt att vi skulle skritta hästarna en lång stund.

Jag och Millan var i stallet i nästan 4 timmar idag=)!! Vi ledde hästarna runt ridhuset en kvart och skrittade dem sedan inne i 45 minuter. Det var väldigt mysigt. Jag har inte träffat Millan på länge så inte en tyst sekund ens=)!!

Medans hästarna åt mat åkte vi en sväng till Charlies häst & Hund. Där hittade jag ett par jättesnygga ridbyxor som jag ska shoppa mig snart tänkte jag! Ett par svarta med trendiga lock på bakfickorna! De var inte så dyra heller, runt 500kr.Bra pris tycker jag allt.



(de jag vill ha är dock inte helskodda)
 

Nu ska jag dricka lite kaffe, sen bär det iväg till Lekeryd med Roddan, Ramses och båda Jonnorna!! Det ska bli väldigt roligt! Jag älskar mina flickor i stallet...allihopa ♥

Imorgon blir det lite hoppning med Manne. Izno ska få vila, han får sig en riktig genomkörare på tisdag istället)

Ha en bra kväll!!!  KRAMAR Fia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0