Solen =)=)

Det räcker med att solen kikar fram och att himlen blir blå för att man ska bli helt pirrig i magen och tänka på kommande säsong med hästarna!!!

Oooooo vad jag längtar efter att rulla in på tävlingsplatsen med hästarna i transporten flätade och fina!!!

Jag har känt mig lite trött senaste tiden. Det är inte bara fördelar med att han hästarna uppstallade på en annan anläggning än hemma i Hakarp. Det är långt att åka varje dag för att komma till hästarna och det kostar på!

Förra helgen arbetade jag som tidigare nämnt i stallet på Jfk(det gör jag gärna igen trots att man får ta i ordentligt med kroppen). Och nu på lördag ska jag sälja saker på loppis under dagen och på kvällen ska jag till ett nytt jobb jag ska prova(berättar mer sen). Jag jobbar på helgerna för att kunna finansiera träningarna med mina hästar. Jag åker som tidigare nämnt upp till skokloster och tränar. Skokloster ligger närra uppsala så jag är borta och tränar en hel helg i sträck.

Jag har fått frågan: Varför tränar du för en tränare så långt bort? Det måste ju finnas någon bra närmre?

SVAR: Det handlar om att jag känner en otrolig utveckling varje gång jag tränar för Anita! Hon bestitter en STOR kunskap och en lång erfarenhet av tävling och träning på internationell elit nivå! plussa på att hon passar mig för jag förstår precis vad hon menar med det hon lär ut till mig och varför jag tränar på olika saker när jag är där!

FLAGGAN I TOPP FÖR ANITA SANDE!!!!








Ikväll ska jag hoppa hästarna igen. Jag ska sätta upp en serie som gör hästarna starkare och minskar risken för mjölksyra på längre sikt=)! Skriver mer om det senare också tänkte jag=)!!


 

 

Igår red vi ut hästarna. Dom var jätteduktiga!! Jag tycker liksom dem att det är roligt att rida ut. Det kan lätt bli tjatit att rida inomhus hela tiden.

Nu ska jag ut och gå en liten promenad på rasten=)

Ha en bra dag! KRAMAR Fia

 Fina fina tokiga Izno



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0