Banträning

Jaha då har banträningen på Riddersberg ägt rum. Det blev en rolig dag för oss i stall vipwins.

 Jonna red jättebra och Roddan nollade andra rundan. Han hade fin rytm och bra språng! DUKTIGT JONNA! Roddan skötte sig alldeles utmärkt. Han var hur cool som helst trots att det var hans första tävling!

Manne var kalas också, nolla i båda 1meters rundorna. Denna gången var han inte vild=)!! Han var ridbar och HÄRLIG!! Längtar efter vårens tävlingar med honom!!



Roddan igår=)!

Jag vann en biljett till scandinavium igår också. Eftersom jag är bortrest då så gav jag min biljett till Jonna! Hon är så hjälpsam och ambitiös!


Nu ska jag åka till Izno och skutta lite.

Ha en fiiin kväll! P & K



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0