Tidig morgon & sen kväll....

Det är så det kommer bli idag. Jag, Fia hämtade Coffe 6:15. Vi fodrade, släppte ut, mockade och lullade ut Manne och Locantus. vi var färdiga...hör å häpna....nine o clock!!!=)

Ikväll bär det av till Bankeryd för hoppträning och umgänge med fikaproffsen. Det blir vår sista hoppning i Bankeryd detta året....tyvärr! Nästa vecka ska jag och äta med jobbet så då blire inget.


(alla sätt är bra utom dom dåliga;) )

Ikväll följer Izno och Fanny med, sköj as hell!!

Ha en göttig dag! Det ska jag ha!

KRAMISAR


Jonna.S och Cortino


Kolla in sötnöten!!!


Izno & jag i västerås på träningläger



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0