Update

Jag har varit lite dålig på att skriva det senaste, har vart en hel del jobb och då kan det bli så =) Sån nu kommer en liten uppdatering =)

Idag har jag varit i stallet med Jonna S, det är verkligen jättemysigt, tur att hon är i stallet eftersom Fia är på bröllop i Italien,,, Locantus ska nu ha ett par veckors vila, så jag ska lägga fokus på att göra fint runt och i stallet... Jag har gullat riktigt mycket med Locantus idag, han har blivit borstad läääänge, sen har jag också putsat hans saker så att det "nästan" går att spegla sig i dem =)) Sofie, vår massör kommer nästa vecka och ger Locantus en omgång också. En välskött och väl omhändertagen häst, är en glad häst :D

Sylvester (min jack russel) & jag har busat massor idag, vi har haft riktigt roligt =)) Han är verkligen supersöt min lilla hund. Imorgon ska jag åka & hälsa på mina ettåringar, hos Gith & Anders. Måste ju få det där kelet med dem ibland =) Nu kommer snart Jonna L och vi har massor & prata om... Så ha det toppen =))



Jag & Sylle tittar på Tv =)

Kraaam Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0