En liten liten snabb blänkare

Det händer mycket nu!!! Framför skärmen idag sitter Fia, igen och igen och igen. Det blir lätt så när alla har så mycket att göra. Jag tar 5 minuters paus på jobbet och passar på att slänga in ett par rader.

Ida och Rickard har fullt upp med bröllops och husbestyr!! PUST...men så roligt ändå(nästan att man är lite avis).

Linda ska till Lekeryd idag och träna för Christoffer. Hon har lovat mig att ringa och skvallra om hur det har gått!! Kanske skriver hon ett par rader här om det, vi får se ;).

Igår var jag och Millan ute och red. Millan på Izno och jag på Roddan. Izno var mer i luften än på marken, allt är i sin ordning med andra ord ;P.

Roddan var KALASFIN! Han är trygg och lugn och tittar knappt på något. Jag har inte ridit ut honom mer än 2 gånger innan han trampade sig och blev skadad. Men det märktes inte. Han tog till och med täten förbi grisarna...

Izno var en tvättäkta tönt!

Manne fick vila igår också vilket han var väl värd.
Idag ska jag trimma Izno på banan igen. Han ska gå samma övningar som jag red i måndags. Han blev helt underbart mjuk i måndags...min lilla STJÄRNA <3.
Roddan ska få nya skor och vila idag. Manne ska få ridas ut en lugn sväng.

Min egna träning idag blir på gymmet. Jag ska träna armar och axlar och förbränna!! Det blir sköj de!! Liiite sent kommer det dock att bli. Men men...man måste KÄMPA...hela tiden!!! Viktigt viktigt =)=)

Nu hinner jag inte skriva mer!!

Ha en kalasdag!!

Kraaaaam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0