Vilken mamma & pappa jag har <3

Ligger i soffan hos mamma & pappa, jag är fortfarande sjuk =( .. Jag ( Ida)  blev sjuk andra dagen på min semester och sen har det ena löst av det andra. Har hela tiden tänkt, "jag blir bättre imorgon" , men ack så fel. Två läkarbesök på två dagar, lunginflammation och 7 liter extra vätska i kroppen som påverkar mig som så att huvudet känns explosivt och att jag ser ut som en livs levande michellingubbe. Och rastlös, det är bara förnamnet, JAG HATAR ATT VARA SJUK!!! Som tur är tar mamma och pappa hand om mig <3 dom är så snälla.

Bild av mig!! :P

Sen har jag ju sömnbrist, vilket gör att jag lipar åt allt...



Men nu till det roliga =) Jag längtar så tills jag skall rida på Mighty & Perra i höst plus att jag skall sätta igång Licala, såååå spännande.  Tanken är att hon skall säljas, men jag skall få rida henne tills hon blir såld KUUUUL =D

Locantus går fint nu också, glad ägare syns på bilden ovan =)

Lilla pluttisen Sandra skall snart också ut på tävling, med vilken häst och när det är än sålänge hemligt ;)

kraaam Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0