Idag red Manne sin allra första avd A start

Det resulterade i en 7:e plats på 110 höjder. Manne hoppade jättebra men var otroligt laddad! Det var ingen lätt match att rida honom på framhoppningen vill jag lova. Han bockade och busade gärnet!

Izno var hur ridbar och fin som helst både på banan och på framhoppningen. Vi hade dock ett litet missförstånd på ett hinder vilket resulterade i ett stopp. SURT!! Men i övrigt hoppade han KANON och hade så fin galopp! Jag hade verkligen en härlig känsla på honom idag.

Vi har haft en liten svacka under våren. Han är en känslig häst med mycket humör. Det gäller verkligen att vara honom till lags. Och det är inte alltid så lätt! Men som jag brukar säga:

Utan motgång är framgång ingen framgång.

Det ä den gången det är såååå härligt att ha hästar som Manne och Locantus. Då tappar man inte sitt självförtroende.


Toja har varit till ovärdelig hjälp idag! Det finns inget bättre än att se henne greja med sitt häskötarbälte runt midjan och våtservetter i handen!

Sandra red Binan idag, hon gjorde två riktigt fina rundor! ÅÅÅÅÅ vad stolt jag är när jag tänker på hur fint och balanserat hon red!!!! ♥


Nehe nu ska jag ta hand om min man. Han ska få god mat, ett glas rött och fint sällskap av mig=)=)!!


Ha en goer kväll! Carpe Diem!!! KRAMAR Fia


Kommentarer
Anonym

Det finns inget bättre än att hålla på med hästar och jag är bara glad att det är hos just er! Har aldrig känt mig så uppskattad innan, puss och kraaaam!!

2012-06-20 @ 20:56:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0