Snabbinlägg såhär på morgonkvisten!

Godmorgon gott folk :D Tänkte jag skulle göra en liten blänkare innan det är dags för första skoldagen för den här terminen för mig Sandra :)
I eftermiddag så ska jag och Fia rida ut och galoppträna med våra små hästapollar och imorgon blir det hoppning :D weeii!!! Har inte hoppat sen vi var i Tingsryd har kännt att jag behövt stärka Binis kondition så uteritt har varit det jag koncentrerat mig på, därför ska de bli mega roligt med lite hoppning imorgon, mer uppdatering kommer imorgon! nähää nu är det dags för mig att stänga ner burken och pallra mig iväg till skolan, hade ju varit snopet att komma försent första dagen!
 
 
Puss och kram skumbanan// Sandroow


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0