Tjohoooo lördaaaaaag=)=)=)

Hoppat Locantus idag=). Trots en sen och mycket rolig kväll igår känner jag mig pigg och har hela kroppen fylld av energi! Ida och jag red ut en runda med Binis och Locantus. De verkade trivas ute i skogen och med höstsolen som strålade aå gott mot oss.
Efter ridturen i kuperad terräng som tog ca 40 minuter avslutade jag med några språng på banan. Jag började med att rida fram i trav och galopp och red på stora mittvolten. Väl på volten minskade jag den succesivt genom att rida honom inåt för min ytterskänkel. Jag hade honom rak i halsen och utan stöd på innertygel.

Detta hjälpte mig mycket när jag sedan hoppade. Jag hade med honom mycket bra i svängarna och jag kände ett härligt flyt. JAG HADE OCKSÅ TUREN ATT HA BÅDE IDA OCH PAPPA SOM TITTADE PÅ MIG.♥

Jag hade honom i en bättre galopp och med Locantus väldigt stora galopp kan man ibland få känslan av att det går för fort.

Snart ska jag ut igen och hoppa Izno och Manne. Imorgon blir det långa ritter i skogen med mina juveler.

Ha en trevlig lörda! Å DU, fånga dagen och om du rider släpp handbromsen och låt vinden fladdra i håret;)!!

KRAMAR Fia


Izno Tingsryd 2010


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0