Nu är det full rulle i Stall vipwins!

Egentligen kan man ju säga att det varit full rulle hela tiden på olika håll i teamet. Jonna. S är den av oss som nu har tagit en välförtjänt weekend i fjällen efter allt slit i stallet när vi varit borta.



Jag vill passa på att återigen tacka alla som varit och stöttat upp närt vi har gottat oss i Thailand. TACK!!!! ♥

Tävlingssäsongen sätter fart nu med start på söndag. Klubbis med Manne, regional hopptävling nästa helg med Manne och Izno....sen rullar det på!

Idag har vi haft fantastiskt väder. Vi har ridit en lång tur i skogen med hästarna. Man blir helt pirrig i magen av alla blommor, den blå himlen & solen =) Hästarna känner nog samma sak och börjar nu bli riktigt fina i päls och muskulatur.

Sandra har flyttat upp till Jfk nu! När Legende kom inrullandes i släpet igår blev jag helt pirrig i hela magen!! Å va kul att ha Sandra hos mig!!

Nu ska jag dricka kaffe innan dagen på jobbet startar. Ha en härlig dag!

KRAMAR Fia

(det var vår i luften i onsdags....wiiiii pirrar mer i magen än 38 grader med sol i Thailand)


Legende kikar ut



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0