Snart jul jue=)

Idag ska jag rida hästarna i bästa mån på banan.Denna veckan tar jag det lite lugnare med allihopa och prioriterar annat såsom vänner, familj och julstök. Nästa vecka ska jag träna två dagar med Izno för Jens Wickström. Det ska bli himlans kul!

Förra gången var Izno helt galen, han var inte van vid rihus, hästar och ljuset därinne. Bock och bus och enbart fart med skänkeln...inte lätt. Jag lände dock att Jens gav mig många konkreta tips om hur jag skulle förbättra mig. Och jag kände att de passade in på det jag behövde rätta.

Kommer väl att ta en liten ridhustripp annandagen. Behöver slipa lite på det jag fått i läxa, sen blir den svarte token totalt megacrazzzi på hoppningen om jag inte skuttat lite innan. Hihi!!

Ha en goer dag!! Kramar Fia

ps. fy fasen vilka goa vänner jag har i mitt stall...sandra, Ida, Jonna och Jonna....vi var på julfest tillsammans i lördags. och ja...massa att prata om, jag älskar dom SÅ mycket!!!!! d.s


Ida och Locantus förra året



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0