Teamkänsla!

Idag har jag varit på möte hela dagen, när jag kom hem så hade tjejerna fixat det mesta i stallet! Så har det fungerat nu några veckor, trots den inkommande hösten så känns det som alla har massvis med energi och motivation! Allt ifrån den dagliga skötseln, höst-städning ridning, tävling och träning. Jag fick ett sk städanfall igår och röjde upp rejält i sadelkammaren, alla smutsiga schabrak och täcken har jag skickat på tvätt till Mattleasing, det är så skönt att få sakerna hämtade, tvättade och levererade rena och fina. Jag kan verkligen rekomendera detta eftersom det är både bökigt och slitsamt för ens egna maskiner. Mattleasing har nr 0707-194101 om ni vill ha stallsaker tvättade =D

Tillbaka till städningen, jag har också krattat runt stallet och det blir verkligen så fint. Det var dock lite krångligt tidigare i veckan eftersom det har blåst en del.Men nu så börjar det bli riktigt bra! En stor eloge till min underbara sambo Rikard som har lagat staket och hjälper till så mycket kring hästarna och övriga gården... Ja man kan säga att jag har världens bästa karl!! Och så kommer vi till lite träning, Linda har tränat för Christoffer i två dagar och det har verkligen gått jättebra! Och det tycker jag är väldigt roligt!! För övrigt så ska jag ha en kaffi-stund med henne imorgon och det ser jag fram emot!!

På allahelgona så ska teamet och lite andra av våra gemensamma vänner ha maskeradfest, det är alltid roligt att spexa till det lite utöver hästarna, detta ser jag fram emot väldigt mycket och jag tror att alla redan funderar över vad för slags utklädnad det kommer att bli =D

Imorgon ska jag och Jonna S mysa i stallet. Vi hade en sån dag igår med, då var vi hos min farmor & farfar och fikade, på granngården och köpte betfor & morötter och avslutade turen hos Mighty & Perra <3 <3
Jag tycker att Jonna S är en riktig toppentjej! Vi har ALLTID så roligt när vi umgås och Jonna är en oerhört seriös tjej =).....



Kramar Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0