Iznos kväll

Nu står han och mumsar i boxen.Han har varit hos frissan, fått nya kläder och nya skor. Han är supertaggad verkligen!! Känns bra inför helgen!

Här kommer lite bilder.

Take care!!!


CIAO ;)



Det är så här det ser ut kl 17. Och det är inte solen som skiner kan jag tala om!!



Tavlorna som jag fick av snälla Jonathan =).



Bakom lampan kan man se den prydnaden jag ville ha!



Fina bokhållare...tror jag det kallas va



Mitt fynd =)



Mitt andra fynd ;P!!



Innan jag köpte skären till maskinen idag så köpte jag också nya träningbyxor och gympaskor..HEJDÅ bonnigaste Fia på gymmet ;)(de på bilden är alltså mina gamla)



Jag får alltid en extremt peppad känsla av att ta i och jobba hårt när jag kommer till gymmet. Det är skönt att göra av med energi!!



Sen förenar man ju nytta med nöje ;) en av de få gånger jag kollat på idol




Som sagt nyklippt, nytt täcke och nyskodd med sulor och silikon. Min goa lille vildis!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0