Underbara sommarmorgon

Idag börjar jag(fia) sent på jobbet. Och nu när jag sitter här framför datorn kan jag tala om att jag redan fixat i stallet. Jag har mockat allt och vägt foder. När jag väl gjort det tänkte jag sätta mig lite i solen. Men varför sitta när man kan kratta. Alla vi som pysslar med de fyrbenta vet ju att kratta det gör man inte en gång om året(tänk om det vore så väl). Nu har vi ju lilla Carlito och Licala som står på halm så det blir rätt skräpigt utanför stallet fort! Men som tur väl är får man ju rätt snygg bränna nu när man går och grejar =).

Ikväll ska Jag, Linda, Ida och Jonna träna för Micke Karlsson. Vi läääängtar efter detta och jag vet att det kommer bli givande, för det brukar hans träningar vara nämligen. Sandra ska hänga med och fota, så det kommer snart foton och lite sammanfattning om hur det gick.

Idag när jag gick i stallet kände jag mig SÅ duktig! Jag har ju faktiskt grundat min kökssoffa nu på morgonen också. Och det blir så snyggt. Min tanke just då var SHIT JAG ÄR JU F*N BÄST! Underbar tanke som man borde tänka om sig själv ofta! Så mitt tips för dagen är:

TÄNK VAD BRA MAN KAN VARA!!! OCH DET KAN MAN VARA UTAN ATT GJORT NÅGOT SÄRSKILT! ÒFTAST RÄCKER DET ATT BARA VARA SIG SJÄLV FÖR DET FINNS JU INGEN SOM KAN VARA BÄTTRE PÅ ATT VARA DU ÄN DIG SJÄLV!!! <3 <3 KRAMAR Fia

p.s pappa tycker att jag djup, jag fattar inte varför ;P d.s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0