Mina fina grabbar =)

Ja så ser det ut just nu! Perra, skall som tidigare nämnts ridas av Fia nästa år om han utvecklas och är mogen för det, skall han gå 4-årschampionatet med henne =) Min UNDERBARA älskade Mighty Heart skall ridas in så fort hans sårskada är helt läkt och fint. För ni som inte vet så drog Mighty på sig en sårskada på betet som snart är utläkt och som tur är inte kommer att påverka honom någonting!=)
 
Locantus är just nu den andra mannen i mitt liv, Fia har tidigare tävlat honom och nu har jag åter igen fått ta över tyglarna på honom! Och jag är riktigt HAPPY över detta!!=) Locantus och jag kommer att lulla på ute i skogen och även åka och tävla lite i vår och sommar... Vilken nivå vi skall satsa på beror helt på vad vi känner för, viktigast är trots allt att ha roligt!!=) ( Det har jag även en dag i skogen ) ...
 
Jonna S har varit och tävlat med sina Fanny och plockat på sig massa pris, även BLÅGULT!! Det får hon göra en liten rapportering här tycker jag =)
 
Och lilla Jonna L hon kämpar på och är en riktig resurs i stallet just nu!=)
 
Kraaam =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0