Tomten!! Jag önskar mig en ny sadel, en prestige versailles, ok den kan vara ´begagnad...

Igår sitstränade jag (Ida) med Locantus, i Jonnas fina sadel. Det gick över förväntan och jag har bestämt mig för att jag skall sitsträna 5 minuter om dagen =) . Jag har turen att jag för tillfället får låna Jonna Larssons fina prestige versailles och rida i. Tidigare har jag ägt butet, ridit i cwd och man blir en aningen bortskämd med kvalité då. När det gäller prestige versailles så tycker jag att man får mycket sadel för pengarna och eftersom jag inte varit snäll i år får jag nog spara ihop till min egen prestige sadel och inte lita på att tomten kommer ;)
 
Här ovan ser ni en prestige versailles =)
 

Imorgon skall jag och Jonna S hoppträna Locantus och Fanny, Fia och Sandra hoppade igår och det gick jättebra! =) De får skriva lite mer utförligt här senare. Nästa vecka skall jag tävla med Locantus i Värnamo, jag hade inte tänkt att jag skulle tävla mer i årm, men en tävling till får det allt bli =) För mig känns det bä'ttre att starta senare på våren och tävla längre in på hösten (gillar inte minusgrader ).
Locantus & jag för 2 år sedan <3
 
Jag har bestämt mig för att jag skall knoppa Locantus till Värnamo, förhoppningsvis kommer det både fotas och filmas =)
 
Hoppas ni alla får en toppendag!! Nu ska jag gå och leka med min brorson Sigge <3
 
Kraam


Kommentarer
Sandra SG

jag har en sådan sadel du vill ha! :D dem är så bäääst!

Svar: Ja! Visst är det så! Var på tävling i helgen och tänkte då på att varannan ryttare rider i prestige =)
Jonna,Sandra,Fia,Ida & Linda

2012-11-11 @ 00:51:01
URL: http://sategu.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0