Hejsan hoppsan!

 

Nu har jag Sandra krypit till kojs för klockan ringer vid halv sex imorgon då är det dags för sista jobbpasset för denna helg, skööönt!!!! men innan jag somnar tänkte jag ladda upp lite bilder på min lille plutt. Är överlycklig för han kommer hem imorgon :D :D :D Det är nu dags för honom att bli stor pojk och klippa navelsträngen från mammsen ;)

Idag så har även en del ifrån team vip wins varit å tävlat i värnamo, och så klart har de gett bra resultat! Roligt när de går bra för alla!!! Det som är så härligt med vårat team är att det spelar ingen roll vilken nivå vi är på eller hur det går, vi stöttar och finns förvarandra ändå i vårt och tort!! Så puss på er mina fina teamvänner <3

Binis har fått tagit det lite lugnare nu sen vi tävlade på jfk. Även hon har fått massage av våran duktiga Jonna :D <3 Tänkte jag skulle hålla i nu till mitten eller slutet av december sen ska vi dra ner lite på tempot fram till februari. då vi laddar om för en ny tävlingssäsong. Har haft funderingar på att anmäla mig till sveland cup, tror det hade varit något för mig och binan :D Tour of amateur där finalen går i Falsterbo hade oxå varit superroligt!!! :D :D :D

Nähä nu ska jag sluta tjata och ladda upp lite bilder istället! Puss på er!

 

 
hahah det blev visst inga bilder på fölis. min telefon började visst att uppdatera sig så får ladda upp bilderna imorgon eller nått. men ni får lite andra bilder <3 <3 <3
Godnatt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0