Jonna & Jag =)

Idag skall jag & Jonna S ut och rida en liten runda =) Det ska bli jättemysigt <3  Träffade också en annan kompis till mig som skall rida ut med mig en gång i veckan. Det är så himla bra att ha någon att rida med, eftersom jag aldrig rider ut själv, dels är det tråkigt att rida ut ensam och sen är det bra att ha någon med sig ifall det skulle hända något :P


Min fiiina Binis <3 <3


Fia & Locantus hoppade två klasser igår och var felfria i första och rev sista hindret i andra =) Sååå duktiga =)

Sööööta Jonna <3


Prisutdelning

<3 <3 <3 <3


Ups! Vad hände här då? :P Obs!!! De kom loss tillslut och lastbilen klarade sig som tur var!!


Fia & Manne felfria i 110 =)


Kraaaam Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0