Ledig dag

Idag ska jag, Fia ha en stallfri dag. Tro et eller ej, men det är SANT!!

Tur är att: 
 jag behöver inte vara det minsta orolig för att hästarna inte ska tas om hand. Min duktiga stalltjej Viktoria åker till stallet och sköter ALLA mina göromål. Hon ska rida, leda hästar, borsta, mocka och putsa. Jag litar till fullo på henne så med gott samvete och lugn i kroppen kan jag göra andra saker som också är viktiga för mig=)!


Igår trimmade jag hästarna en stund på banan. Jag skulle ha hoppat egentligen men jag hade ingen som kunde assistera mig från marken. Därför ska jag hoppa alla hästarna i morgon. Izno ska bara få känna av ett par språng eftersom han ska tävla på söndag.

Manne och Locantus däremot ska få hoppa lite mer. Som det ser ut nu ska de tävlingsdebutera påskdagen i Falbygden=)=)!! Så roligt!

I helgen kommer Carro,Sofie och Jessica hem med sina hästar och rider, det ska verkligen bli superskoj(de har med sig sina egna hästar och hoppar). Banan hemma är torr och fin och jag har tänkt att plocka fram alla hinder nu=)!!! NU ÄRDET VÅR=)!!!! så skönt!

Ha det bra denna härliga daaaaa=)!!! Kramar fia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0