Kan man bli annat än pepp när solen strålar?!! =D

Idag har jag ( Ida ) och Fia ridit ut med Binan & Locantus. Det blev en härlig tur med fantastiskt väder =) Imorgon skall Fia åka och hoppa Izno i Lidköping, jag ska rida ut med Jonna S och efter ritten avsluta med ett par språng. Och sedan skall jag pyssla med grabbarna och det är alltid lika spännande =)


Vi håller tummarna för Fia & Izno imorgon!! Det är för dem jag lämnade in semesteransökan till Falsterbo ;) Fia!! Känn ingen press hi hi




Vi i stall Vip Win´s håller alltid ihop!! Även om vi kan småkivas lite med varandra ibland <3





Den här skruttan ( Jonna L ) Skall jag umgås med imorgon kväll =) Tjohooo så jag längtar!!!!


Jag tillbringade kvällen med min älskade mormor & morfar, heelt loveliii och de säger så många bra saker... Heeelt fantastiska människor är de <3

Som Fia brukar säga!!

Lev livet här och nu, oroa dig inte för småsaker, va inte långsint och våga förlåta, fokusera på det du har och inte på det du inte har!!! Och älska dig själv!! Det är den bästa presenten någon annan kan få <3 <3

Carpe Diem mina vänner =)

Kraaam Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0