Brrrr snö???

Vaknade i morse, tittade ut och tänkte VA F**, snö!!! SUCK!! Jag vet att det blir såhär denna årstid, men ändå.... nu har man blivit lite bortskämd med sol då vill man ju att det ska fortsätta så.


Idag har jag fixat hela stallet, det har gått väääldigt sakta det är ju så himla mysigt att bara göra allt i slowmotion utan stress och bara njuta utav tystnaden =)
Jag hinner ju med att fundera en massa då när man går där för sig själv och då har jag kommit fram till att jag är väldigt inne på rött just nu. Jag har en röd vinterjacka, tävlingskavaj, ridbyxor, nagelack, läppstift och nu är jag helt inne på att köpa en röd kappa nu till våren... vet inte vad som har hänt, jag som alltid varit så nedtonad i ickefärgen svart eller marinblått... =)


Typ en sån här vill jag HA!!!!



Aja nog om rött, ikväll skall jag träna för Micke med Binis och det ska bli jätteroligt!! Jonna S skall också vara med och jag kommer uppdatera bloggen om hur det gick senare. Jag har också anmält till en tävling med Binis i April..... Tro det eller ej jag ska tävla =) Jag har till och med fått hem en La Kim luva nu som Binis skall ha. Den är JÄTTEFIN!!!!!


Ser ut som denna fast utan rött denna gången :)




Jag var ju med Fia på träningen för Jens Wickström igår. Det gick verkligen sååå himla bra och jag var så stolt över Fia. Manne var ju grymt pigg och sugen på att hoppa så att Fia fick verkligen JOBBA!!!! Jens är by the way en grymt bra tränare, han vill jag träna mer för =) Ska ställa mig som reserv på hans träningar.


Jens i full action =)



Nu är det dags för mig att gå ut och borsta på min lilla stjärna!!

Ha en toppenkväll =)

Kraaam Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0