Ursäkta att det dröjde...


(detta är ju gamla bilder med ny bildmania kommer från helgen)

Jag har anmält tre hästar till svarttorps tävlingar i helgen, provat lite nya bett, grejar och ordnar för fullt.

Manne har haft lite vila ett tag efter Jfk vistelsen och känns bara finare och finare för var dag.

Locantus blir också han baaaara finare. Har testat pelhamstång på honom nu. Det fungerar bra! Har lindat in kedjan med snögg och då blir det inte riktigt lika skarpt=)!!

Izno blir enbart skogsriden nu, Jag och Sandra♥ red ut en rejäl sväng igår. Det var jättekul! Vi tränade övergångar och hittade våra riktmärken i  träd och sten=)=)!!



Häromdagen red jag med näsan i vädret. Hur bra som helst att titta upp i himlen och känna hur hästen är. Vart är bakdelen? är han rak? osv....

Red också Izno barbacka, där märks direkt om man sitter i obalans vill jag lova!! Hihi

hinner inte skriva mer nu ha en bra dag KRAAAAAAAM

Fia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0