Så vad hände igår, vad händer idag och vad händer imorgon?

Onsdag: Manne fick vila, Izno ledde jag runt på mitt nysaltade spår på banan. Locantus red jag ut en sväng. Kort och gott, fina trevliga hästar!

Torsdag: Locantus longeras i ridhuset idag, Manne ska ridas på spåret på banan(blev mjukt idag....yeeeeey=), Izno får vila.

Fredag: Ridhuset med två av dem. Jag tror jag åker med Locantus och Izno. manne får ridas ut en sväng. I helgen ska vi åka på pay and jump på jfk. Det ska bli sköj!

Har bestämt mig för att starta Manne och Locantus lite senare än Izno. Någon gång i mitten, kanske slutet på Mars. Jag vill ha hästarna väl framme för tävling och känner ingen brådska med dom två!


Igår kväll var mina föräldrar ute och gick med hundarna i stan. Min mamma var en millisekund från att bli ihjälkörd på ett övergångsställe. Det var en bilist som körde om dem som stannat för henne. Mamma såg inte bilisten som kom i hög fart...tack och lov var pappa med och skrek på mamma. Hon tvärstannade och bilisten höll full gas förbi precis framför mamma!!

Ta vara på livet, fånga dagen...fyll det med lycka!! Det är så lätt att något händer!! Behandla varandra med respekt Och irriterar du dig på någon skit i det. Irritationen ligger hos dig och tar enbart upp din tid och energi!

Puss på er!! Ha en bra dag! // Fia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0