Kan man vara mer peppad eller!?=)

Har precis varit inne och tittat lite på tävlingar i vår. Jag, Fia är sugen på att rida lite cuper med mina hästar. Det finns många roliga att välja på.

Jag är sugen på Lamicell cup(en stilbedömningcup mer info om den kommer) , jag är också sugen på att vara med i folksam riders cup och tours of amateurs.

Vad det blir får vi se, det är mycket av en kostnadsfråga också=)! Men med tre fina tävlingshästar borde man ha någon chans iallafall=)!

Igår vart vi i ridhuset med Manne, Izno, Locantus och Binan. ALLA HÄSTARNA VAR JÄTTEFINA!!! Därför blir man ännu mer sugen på en cup att samla poäng i...hästarna känns väl framme för årstiden=)!

Idag red vi ut hästarna, i helgen blir det uteritt och trim...nästa vecka hoppa för Jens och snart drar även Micketräningarna igång! Full rulle alltså!!


Ha en bra dag!

P.s glöm inte att rösta på Roffe till Jerringpriset!!!! det är han väl värd!

p.s2. på ridsportförbundet finns clinic på film att ladda ner med roffe från när han var i helsingborg. kolla och tagga=)!!!

KRAMAR HA EN BRA DAG! / Fia



största idolen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0