Hoppa ikväll då!=)

ikväll ska jag, Fia hoppa för Jens Wickström. Jag ska vara med i en hoppgrupp i Lekeryd. Har ställt mig på en reservplats. Så om två veckor igen kommer jag hoppa i lekeryd. Innan dess ska jag rida Manne och Locantus en stund hemma på banan(om underlaget tillåter). Jag ska också ta mig till gymmet och köra ett riktigt mördarpass för mina ben.

Jag har under vintern gymmat ca 5 dagar i veckan. jag tycker det är viktigt att även man som ryttare har en god fysik. och det ligger mer i tiden nu än förr att ta hand om sin egna hälsa för bästa resultat. fats i ärlighetens namn tycker jag att det är otroligt vikigt med en god hälsa i övriga livet med alltså ibnte enbart för ridningens skull. Foprskning visar ju att man blir gladare av att träna=D!!! Så sheeeeit va gla jag e!! HAHA!!

Till helgen ska jag åka och hoppa Manne och Locantus litegranna. Har inte bestämt än riktigt när de ska få tävlingsdebutera...det är bara Izno som ska få årsdebutera vecka 5!

Ha en goer dag nu, det ska jag ha!!! CARPE DIEM!!

Kramar fia





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0