Åhhhh hästarna <3 <3

Idag ska vi i stall Vip Win´s åka till ridhuset i Lekeryd. Jag ( Ida ) ska trimma både Locantus & Binis, Fia ska trimma Manne & Izno. Jag känner mig riktigt pepp inför säsongen och det är inte konstigt eftersom vädret är så bra också. Nu får vi hålla tummarna för att vi slipper snön och att vädret håller i sig med plusgraderna. Jag och Fia skall också börja greja med mina fina hingstar nu. Vi ska rida in dem och sedan får vi se om kommer att delta i några tester. Just nu är de fina och jämna i sina kroppar, men ni som har unghästar vet att det kan ändra sig vecka till vecka.


Detta är min andra uppfödning Juliette, jag sålde henne till Anita Sandes bror i Norge som juniorhäst för några år sedan. Nu är hon tillbaka i Sverige och det är jätteroligt att följa henne. Hon är för övrigt Ramses lillasyster.


Nu hoppas jag alla får en toppendag och att ni håller i hatten i stormen =D
Puss & Kram Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0