Sammanhållning =)

I vårt stall har vi för det mesta väldigt mysigt och roligt, denna veckan står massa kul på stallschemat =)
Fia hoppade alla hästarna igår och jag fick en väldigt positiv uppdatering av träningarna. Det bådar ju gott till tävlingarna i helgen!! Tanken är att Fia skall lära känna Binis så att de kan tävla lite högre, eftersom jag bara tävlar mindre klasser och egentligen tycker att det är roligast att träna & trimma =D


Fia & fina Izno




Uppfödning har jag tidigare skrivit om i bloggen och det är ngt som intresserar mig mycket!! Vårt avelssto Licala är dräktigt med Cabachon och jag är väldigt förväntansfull inför hennes fölning i Maj. Licala är ett fantastiskt avelssto, problemfria fölningar, lätt att få dräktig, en utmärkt mamma, rättställd med ett bra huvud. Licala har en godkänd bror från mödernets sida, han heter Sanherib och är exporterad till USA. Sanheribs far är kända Sandro Hit.


Sanherib! Väldigt lik Licala =)

Jag har funderingar på att visa Vip Win´s Mighty Heart (Licalas första avkomma) på 3-års, det beror på hur han utvecklas, vi får se helt enkelt =)


Tänk att tiden går så fort, det var inte länge sedan Mighty var en liten plutt <3 <3 <3

Ha en bra dag =)

Kram Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0