Happy valentines day!! <3

Man har alltid en plan för stallet! Tur är att planen är något flexibelt. Idag ska vi putsa och borsta hästarna. Imorgon blir det ridning för hela slanten. Förhoppningsvis i Ridderberg=)! Vi får se!

Hästarna var kalasfina igår. Binis och Izno glänste som de stjärnor jag tycker att dom är! Jag hoppade bara några språng med Binis på ett enkelhinder för att jag vill känna av henne lite inför tävlingen i helgen. Izno fick hoppa serier och byta galopp över bom. SOM HAN TOG I!!! Helt fantastiskt att sitta på en häst som TAR I för fulla muggar! GÖTT!!

De andra hästarna är fortfarande svaga efter vilan. Jag kommer att starta dem senare under våren. I April tror jag=)! Så nu har vi en period utan stress framför oss där vi kan bygga och bli starka=)!!!

Ha en bra dag!! KÄRLEK TILL ALLA!! ♥♥


Fick denna av ett barn på jobbet=)


Jag älskar ordet VI!!







Dagarna blir långa så här års när man inte har ridhus. Åkte från Lekeryd hemåt med hästarna 22:15 igår



Kommentarer
Sandra

Ni är bäst mina älsklingar!!!

2012-02-14 @ 20:23:10
URL: http://vipwins.blogg.se/
fia

som du <3!!!!!

2012-02-15 @ 06:07:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0