Detta skulle jag vilja ha!

Jag är sugen på det här:



Och detta:



Och detta:



Å sen det här:

'
Någon som har provat den?

Sen vill jag också ha dessa:


Det finns så otroligt mycket snyggt i ridsportbutikerna nu! Och för er som inte visste så är ridningen insirationskälla till stora modeskapare i världen. Till exempel Ralph Lauren! Det ni=)

Jag fyller år snart, jag vet att jag kommer få ett fint vinglas och en mixer=)! Det är jag fullt nöjd och tacksam för. Men visst är det kul att ha saker som man verkligen skulle vilja ha!


Litet tips till er som inte ska ner till Gothenburg horseshow! Paxa tv:n hemma! Inspireras och ta tillfället i akt bara för att du är hemma och inte i Götet....RID!!!


Ha en bra dag alla!!

KRAMAR Fia


Kommentarer
anna

jag har den borsten hemma! Den är awsome!!!

2012-02-16 @ 11:08:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0