Träningen för Jens gick sådär.....

Usch vad svårt det var igår. Izno och jag hade en aning kommunikationsproblem och han var helt ointresserad av att hoppa. Mittendelen av träningen gick faktiskt RIKTIGT DÅLIGT(några dåliga språng)!

Men vi pausade lite och slutade med att hoppa 6 stycken fina 130 SPRÅNG. Jag tänker ha med mig känslan från de sista för det tjänar vi på.

Som jag brukar säga:

Utan motgång är framgång ingen framgång !!!

Idag är det nya tag. Är meeeeegaladdad!! Tjohooooo



Hälsningar Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0