Träning för Jens Wickström

Idag skall jag (Ida) träna för Jens uppe på JFK. Det ska bli väldgt roligt och vi får se om Binis är lika pigg idag som på tävlingen i Söndags =) Jag kommer att skriva lite om träningen imorgon.
Tanken är också att jag skall fixa lite med hingstarna imorgon, det skall bli spännande =)


Jens Wickström



På förmiddagen har jag fixat med Eastwood, för er som inte vet så är det Fias gamla tävlingshäst som nu är 26 år gammal. Han blir lätt riden några dagar i veckan eftersom det är nyttigt för honom att röra sig. Han blir också lindad med back on track och får glucosamin.


Woody <3

// Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0