Träning för Jens med Izno....

Körde ett litet hopp pass hemma hos Jens igår. Izno glänste med hoppningen som bara han kan göra. Vi hoppade bana med vatten och annat tittigt. Han var 20 cm över varenda hinder och det kändes lekande lätt!

Vi hade ett litet bakslag kan man säga när jag tävlade i Eksjö. Men nu känns det RIKTIGT bra igen! När jag tränar för Jens så blir det oftast så att jag rider så där bra som när jag rider som bäst!


Uteritt med Manne igår blev det också. Jag klättrade honom i Toverydskogen som ligger en bit bortanför Jfk. Locantus red jag en sväng runt dammen på jfk. Sträckan är ca 2km. Han taktade hela vägen runt.

Avslutade sedan med lite trim i ridhuset. Lyckan var att jag trimmade samtidigt som en jätteduktig dressyrtjej. Satt och slängde getögon på henne och inspirerades mycket!!! Kuuuuuuul!!


Ha en bra dag alla! (idag ska jag hoppa serier med Manne & Locantus).

Puss å kraaaaaaaam

Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0