Tävling i Bratteborg

Idag har jag och Jonna S tävlat i Bratteborg. Jonna & Fantasia hade ett ner i första och i andra klassen rev de två hinder i omhoppningen. Jag & Binis mjukstartade året med en klass och där var vi felfria. Båda hästarna var jättefina och vi är mycket nöjda med dagen. Stort TACK till alla som var med idag och speciellt till Lollos mamma Mia som bjöd på mumsig lunch idag =)



Jag & Johanna Persson går banan =)

Mia. Niklas & Daniel

Binan & Jag <3

Jonna, Fanny Micke & Jag hihi

Binis <3

Fint ekipage Jonna & Fanny!!!!

Fin min lilla häst


Fler bilder kommer.....

Hoppas alla har en trevlig kväll =)

Kramar Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0