Tävling i Aneby och i Vaggeryd

Igår tävlade Ida & Jonna.S i Aneby. Jonna red två st 1m klasser. Fannt hade ett pet i varje klass och var inte alls så spänd som förra helgen! BRA DÄR JONNA!

Ida red två nollor med Binis vilket resulterade i en clearound rosett och en 4:e plats i 1m klassen.


Mannne har tävlat 110 idag i Vaggeryd och det har Locantus också gjort. Två nollrunder med dem blev det och jag är nöjd med dem båda två och ganska nöjd med mig själv.

Jag hade bestämt att detta skulle vara Mannes sista tävling för i år. Men nu vet jag inte riktigt om det verkligen ska vara det:)! Manne fokuserade väldigt bra på hinder denna tävlingen. Inte ett GNÄGG inne på banan. Puhhhh.

Locantus var laddad och lite stark. Men 1000 gånger bättre än förra helgen. Skönt.

När jag kom hem idag red jag en sväng i skogen med Izno. Imon blir det trim med honom på banan.

Ha en god eftermiddag hörrni! KRAM Fia


Izno ♥



Locantus å jag♥....neeee skoja bara hihi;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0