Jag, vi SAKNAR och SÖRJER Stefan Liv

Jag kände inte Stefan Liv personligen. Det enda minnet jag har av honom var när Ida ringde till mig en dag.

- Skynda dig hem Fia! Stefan Liv sitter vid köksbordet!!
Va! Tänkte jag, detta måste jag vara med om.

Jag skyndade mig hem och där satt Stefan och hans mycket trevliga tjej. De köpte en jack Russel av oss. Pipp fick hon heta. Hennes hela namn var GOLDEN ZERO Safina pipp.

Jag uppfattade Stefan som många andra. Jordnära, ödmjuk och trevlig. Han var en god förebild för många.

Sedan hans bortgång har jag haft en KLUMP i magen. Jag önskar att han och hans lag aldrig klivit på planet. Jag önskar detta tragiska ogjort! Jag har gråtit också...jag och även en del barn i skolan. Sorgen efter Stefan Livs bortgång är påtaglig ÖVERALLT!



Jag har hört om stöttningen kring hans familj. Detta visar på stor sportslighet och ansvar TYCKER JAG!

Ida sa till mig häromdagen att när man än läste om Stefan i tidningen var det bara bra saker! Och det stämmer ju, antingen hade han vunnit något, bjudit fansen på en dansshow på isen, hälsat på barn på skolor eller varit med och representerat klubben i andra viktiga sammanhang.




EN LEGEND HAR ALLDELES FÖR TIDIGT LÄMNAT OSS OCH JAG AVSLUTAR DETTA INLÄGGET MED:

FÅNGA DAGEN, LEV HÄR OCH NU. VAR RÄDD OM DINA NÄRA OCH KÄRA. TA ALDRIG NÅGOT FÖR GIVET.

VILA I FRID STEFAN LIV♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0