Hoppträning för Micke

Ja kan kort och gott säga att det gick ganska bra. Locantus hoppade jättebra. Jag behöver dock förbättra markarbetet. Han blir stark för mig efter hindrena. Men som Micke sa: det går inte över en dag, Detta arbetet tar tid. Men jag är som många andra...JAG VILL, JAG VILL!!! Å NUUUUU!!!!

Det är bara å kämpe på!

Ha en fin kväll! Puss å Kram


Lilla Jonna L klappar om sin Ramses innan ritt




Linda kikar lite


Jonna s fixar fint



ida & locantus förra året i tingsryd...ooops det var visst jag å izno =P



Jonna & sandra ♥.Det är inte baaara i stallet vi ses...vi är ett gott gäng!



Izno tingsryd förra året



Min älskade följes´lagare i en av sina lyckliga stunder med det bästa han vet...BOOOOOOLLL!!!



LÄngtar redan till nästa år!


Fiiiina Binan



Världens bästa far (å jag å Manne i bakgrunden såg ja nu)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0