Hoppträning blod svett och tårar...eller ne inte riktigt men nästan :P

så har vi avverkat en träning i Bankeryds ridhus. Fanny hoppade helt OTROLIGT BRA!!!Jag är så glad för Jonna! Nu är det bara ut å tävlatävlatävla så Fanny vänjer sig vid att vara på massa nya olika ställen.


Locantus har skött sig mycket bra. Jag hade lite svårt med underlaget i ridhuset. Locantus vill gärna falla isär något efter hindren och skuta ut bogen och gena i svängarna(inte mkt men tillräckligt att han gör det). Detta resulterade i att han halkade till några gånger i ett par svängar när han var i obalans. ÄCKLIGT och OTÄCKT säger jag som grinade in på halva träningen för det kändes övermäktigt för mig. Men det gick bra till slut iaf.


sen har vi ju detta ständiga snacket om krav och förväntningar på sina prestationer.

 

Jag får helt enkelt ta mig i kragen och tänka att detta blir bra inom sin tid....sån gnällspik ja e.Men man vill ju mycket visst e de så!?Jag får helt enkelt läsa Mia Törnbloms böcker igen. Hon är såååå himla bra faktiskt. Det gäller att sära på person och prestation.

 

Ha en fin kväller KRAMAR GNÄLLFia




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0