Hej Hopp

Ida här! Har inte skrivit på väldigt länge & med handen på hjärtat så gör jag det nu för att jag inte vågar annat!Livrädd för min livsfarliga systeryster Fia :P

Fia har ju tidigare skrivit om tävlingen på Jfk, men inte då hur det gick för mig & min lilla pärla Binis.  Binis är världens coolaste häst, hon är inte rädd för något, hon hoppade alla hinder och det var läskigt ska ni veta! I första klassen 0.95m rev vi ett hinder i grundomgången inte så mycket att säga om det ett skitpet helt enkelt och i andra klassen höll vi på att gå omkull i en sväng vilket resulterade i att vi fick lägga en volt och fick då 4 fel för korsad väg och fyra fel i tid.

Jag pratade med tävlingsledaren på klubben om underlaget, det var flera med mig som höll på att rida omkull och då speciellt på ett par ställen. Underlaget är ju oerhört viktigt, det blir ju farligt om det inte sköts rätt!! Som tur är så lovades det att fixas till innan de större tävlingarna om tre veckor! BRA DÄR!!! Eftersom jag är av den åsikten att säkerheten är viktigast!!!



Binan är min absoluuuta ljuspunkt just nu, jag kan nog säga att jag inte har varit så här kär i en häst sen jag hade Ramses. Och det visar ju på hur otroligt viktigt det är att man har en häst som passar en. Med tanke på allt arbete man lägger ner i stallet och allt annat man få avstå för att kunna ha häst. Binan passar mig för att hon är så gudomligt snäll i allt! Rida ut på, hoppa, markarbete, pyssla med i stallet jaaa allt!! Dessutom är hon JÄTTEGOSIG <3 <3


Tänkte avsluta denna lilla skrivningen med en sak som passar i dessa mörka höststunder, något att tänka på!!!


                                                  Dance

                                        Like no one is watching

                                                  Love

                                        Like you´ve never been hurt

                                                  Sing

                                        Like no one is listening

                                                  Live

                                        Like it´s heaven on earth

Puss & Kram /// Ida


Kommentarer
Mamsen

Du är så klok du!!!! Puss.....

2011-09-14 @ 00:23:48
URL: http://vipwins.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0