21/9


Nr 1, Izno. Hoppat lite småhinder. Han kändes himla fin. Några språng på ett räcke och ett par på en liten oxer.


Nr 2.Locantus. Uteritt ca 4km avslut med galopp på banan. Laddar inför hoppträning imon.


Nr 3 Manne. Skritt tur i skogen. Imon tidigt trim på banan.

Nr.4. Chamon. Tränade på bommar och travhoppade lite. Superpigg & glad(hon e till salu om någon är intresserad hör av er till mig)

 


Avslutade denna härliga dag med träning på gymmet. Sen passade jag på att fixa hela stallet så Jonna, Ida och Sandra kunde ha en mysdag utan krav.

Ha det toppen imon blire tidigt trim och sent hopp;)

KRAMAR FIA



Kommentarer
Matilda

Hej!



Matilda här, från Vaggeryd. Vad är det för häst som du har till salu? mejla eller skriv på fb ;)

2011-09-25 @ 23:04:48
sofia

7 år. tyskt halvblodssto. Jag kommer inte ihåg stammen. Jag tror dom skulle ha 55 000 för henne. Hon har kommit lite i andra hand så hon är efter i utbildningen. Hoppar med bjudning och är snäll att ha å göra med. jag tror hennes mankhöjd kan vara runt 163. Ring mig om du vill prova henne. Det går bra. KRAM

2011-09-26 @ 12:23:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0