update

Igår hoppade jag, Fia Manne hemma. Shit va pigg han är! Idag ska han få vila och imorgon blir det nog lite hoppning som avslut för honom igen(efter uteritt)=). Han kommer nog i vuxen ålder bli en riktig speedhäst!



Ida red Binis. Hon går bara bättre och bättre. Coffe fick lite träning på slutet med henne och tog några språng. Det gick sååå bra! Coffe e himla duktig!


Linda har varit och hoppat Tossan. Tossan är jättepigg nu efter ett lite längre uppehåll då hennes matte varit sjuk. Kul å se glada hästar som VILL mycket!


Izno har också han fått skutta i helgen. Han är fullständigt GALEN på hinder! Haha!! Han tycker det är så kul att han näst intill kastar sig mot dem. Fast väl framme smackar det bara till ibacken och han är över. Fiiiina Izno!

Idag ska jag hoppa Locantus och Izno på banan. Locantus fick inte tävla i helgen som var bestämt. Jag vågade inte köra eftersom jag fortfarande har sommardäck och det varit frosthalka på sina håll i landet.



Legende har skadat sig illa och det är så illa att vi inte vet om han någonsin kommer bli bra :(! Jag tycker så otroligt synd om Sandra och Legende med förståss!!! Hur det går med honom får vi veta nu i dagarna. Han står förnärvarande i djursjukhuset skara:(!!! ♥

Nehe tillbaka till jobbet ha en go dag! KRAMAR FIa

Fina och otroligt snälla Legende och Sandra


Kommentarer
Jessica

Håller tummarna att det legende blir bra!! Vad har hänt? Kram

2011-10-17 @ 13:32:31
URL: http://Peacemf.blogg.ae
sofia

han har på något sätt fastnat mellan boxdörren och väggen med en hov och fått ett illa sår. det ser mörkt ut tyvärr :`(

2011-10-17 @ 23:18:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0