Lyckad hoppträning och blixtvisit till Finalen i Breeders

Det var en strålande glad Jonna Sundgren som mötte mig på gårdsplanen igårkväll. Det gick fantastiskt bra för dem på träningen(mer om detta från Jonna så småningom).

 Själv hade jag en mycket trevlig kväll på hockeymatch i Kinnarps arena i goda vän(ers) lag!


Idag ska Manne och Locantus vila. Izno ska få sig en genomkörare.
jag har inte riktigt bestämt om han ska tävla i år eller inte. Han har tappat mycket kondition och muskler efter blödningen i ryggen som han orskade sig i våras. Och när jag väl kände att NU KÖR VI då fick han en sensmäll (efter rally i hagen) och efter det ett svullet bakben(efter bråk med häst i hagen jämte då han sparkade sönder en planka). Det har dykt upp grej på grej...men nu äntligen börjar det ordna till sig! Det tar tid med den där spralliga token!

Imorgon bär det av till Flyinge tillsammans med en av mina bästaste vänner Anna Larsson. Hennes häst är till final och hon kan inte rida själv efter en oturlig avfallning på framhoppningen i onsdags!


Anna och hennes fina 5 åring kallad lillan. Jörgen Larsson blir piloten denna helgen.

Nehe back to las wörk! Ha et fint!

Å ps. jag har fått världens bästa stallhjälp...mer om det framöver! KRAAAAM Fia




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0