Denna veckan blir en lugn sådan

Denna veckan är det lugnt och skönt tempo i stall vip win´s. Hästarna rids ut, trimmas litegranna och endast Fanny och Jonna.S ska iväg på något...hoppträning för Micke.

Själv ska jag(det är Fia som skriver) skaffa mig en massa sociala vinster denna veckan. Med det menar jag annat än stallet och de som jag brukar umgås med. Jag ska på Hockey, jag ska på afterwork med jobbet. Ja..så är det. Det som känns extra hjälp så hästarna behöver inte kliva åtsidan för det=)!

Efter hoppningen på torsdag hoppas jag på att ni får läsa ett inlägg av Jonna. Vi får se;)


I morgon ska jag hoppa hästarna lite hemma. Pappa ska hjälpa mig med det. Sen ska vi hämta hö på kvällen.

Håll ut, mer om hoppningen läjter bäjbs!

Ha en kalas kväll! Nu ska jag krama kudden. Kram kram // Fia

Licala mamma till Carlito B, Mighty heart och al capone



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0