Å så till ens stora förvåning är man mänsklig också!

Ja det är sant. Så satt man på arbetslagskonferensen i måndags och sa till mina krassliga kollegor:
- Jag äääääär aaaaaldrig sjuk! Jag tar hand om barna när ni är hemma! Nonas problemas!!!

Sen efter att ha trimmat Izno på eftermiddagen fick jag plötsligt ont i halsen...ups!! :P


Jag vet inte om det är något slags hästtjejs symptom, men det har verkligen kliat i kroppen på mig när jag varit tvungen att ligga på soffan och vila.

Som tur är har jag haft Coffe hemma som har hjälpt mig med hästarna. De har blivit uteridna och igår blev de longerade. Coffe är GULD värld. Vilken tur jag har som har han här hos mig!





Å hur har jag klarat mig då?? Jo jag har legat hemma i soffan hos mamma och pappa(alltid skönt när någon tycker synd om en). och väl där har jag kollat på vargar, vampyrer, kääärlek och snygga karlar....just det...twillight;)



Hela gänget i stall vipwins ska kolla den fjärde filmen tillsammans när den kommer ut i November. Vi lär väl få boka en halv sal då=) haha!!

Jag letade också på gamla videoband från när jag tävlade Nisse, Palerider och Ramses. Det är ganska kul att se om man har ändrats något sen dess.....så när vi åker till Falkenberg följer videokameran med. Så får vi se=).

Jag har också under mina sjuka tyckasyndommigsjälvdagar kurerat mig med massa nyttigt för kroppen såsom:





Sen blev det lite pizza och naturgodis och muffins också=) massa nyttiga vitamnier eller?;)

Ha en bra dag! Snart e jag på G igen å då jäklar ska det tränas! KRAMAR Fia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0