Hästkväll

Ja det är väl vad man kan kalla denna Tisdagen efter kl 17. Ikväll ska Izno skrittas 40min, Manne trimmas en liten stund på banan och Locantus ska få vila.

Sen kommer Jessika med sina hästar. Hon ska rida en och jag en. Tack och lov är det fortfarande plusgrader ute så det går alldeles utmärkt att rida på vår upplysta ridbana..HALLELUUUIJA för det=)=)!! Tycker minusgrader och snö kan komma lagom till andra advent, sen kan det bli milt efter nyåt...eller hålla sig på 5 minus med 2dm snö....tror ni jag får som jag vill?? Det tror inte jag....nope nope...

På Fredag ska jag åka och köpa en ny pannlampa! Man kan inte strunta i skogen för att mörkret faller på...det är bara att ta tjuren vid hornen och rida ut!



Ha en toppendag i höstmörkret! KRAM Fia

Här kommer lite nostalgi=)=)


Här står jag med Bizniz placeringen efter min farbror Lasse Berglund (2004 tror jag)


Pappa och Chips(den hästen som John, pappas bror senare tävlade i landslaget med)


pappa och Chips igen...pappa kanske var 25 här...alltså ca 30 år sen! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0